Wykonawca pozycjonowania SEO i SEM

Interesują Cię usługi powiązane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może ostatnimi czasy przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich wypadkach warto przeprowadzić kompleksowy audyt witryny internetowej, na bazie którego będzie można wyciągnąć właściwe wnioski. Zdarza się, że efektem braku efektów linkowania jest wyselekcjonowanie nieodpowiednich stron internetowych. Tutaj powinno się dobierać jedynie witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest też Spam Score, który również powinien być możliwie jak najniższy. O ile nie zadbamy o te wskaźniki, to być może pozyskany link z danej strony tak de fakto bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Zwyczajnie wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie praktyczny dla naszej strony internetowej. Stąd też pozyski wanie linków umieszczonych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. W szczególności wówczas, gdy strona jest świeża a domena ma nieduży staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W przeciwnym razie roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i po prostu nie indeksować nowych artykułów ani linków zewnętrznych. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod względem branży i umieszczanych treści. Na prawdę istotna jest też różnorodność linków, ażeby wszystko wyglądało w jak najbardziej profesjonalny sposób. Oczywiście pełną moc linków umiejscowionych na zewnątrz otrzymamy także dopiero wówczas, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu online. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów produktów, meta description, czy także o kompresji obrazków. Ważnym składnikiem mogą być także artykuły na blogu a także linkowanie wewnątrz strony internetowej, ponieważ roboty Google także biorą te aspekty pod uwagę.
Więcej informacji na stronie: long tail pozycjonowanie